Megváltozott e-mail-címek bejelentése (e-learning)

2022. október 20.
Kedves Igazgatónők, Igazgató Urak, kedves Munkatársak!
Az utóbbi napokban ismét többen jelezték, hogy nem férnek hozzá a GRAWE oktatási portáljához, ill. ha új jelszót kérnek, az automatikus mail nem érkezik meg az e-mail-címükre.
Kiderült, hogy azért, mert nem azt az e-mail-címet használták erre a célra, amit a Közvetítői szerződés megkötésekor megadtak, azaz amely az adatbázisunkban szerepel, ill. amelyet mi a GRAWE részére hónapokkal korábban továbbítottunk.
Kérjük, hogy 2022.10.21-én (péntek) 14 óráig minden érintett (akinek megváltozott az e-mail-címe, vagy korábban nem a saját e-mail-címét adta meg) küldje meg legyen szives az aktuálisan használt e-mail-címét az e-learning két felelősének, Dévai Gábor igazgató úrnak (devai.gabor@gmail.com) és Moksony Hajnalkának (moksony.hajnalka@mic.hu).
Köszönettel:
Iroda